Veelgestelde vragen

Bezorging​

We streven ernaar je pakketje zo snel en efficient mogelijk te bezorgen. Wat kan je van ons verwachten wanneer je een product bij ons koopt:

  • Zelfde dag verzonden. We kunnen je pakket nog dezelfde dag verzenden wanneer deze besteld en betaald is voor 20:00 UTC. 
  • Product niet voorradig. Wanneer een product niet op voorraad is zal dat duidelijk vermeld worden op de productpagina. Alleen als we zeker weten wanneer we het product weer op voorraad hebben is het mogelijk het product na te bestellen. Dit zodat altijd duidelijk is wanneer wij je pakket zullen verzenden
  • Je bestelling volgen. Nadat we je pakket aan onze vervoerder gegeven hebben zul je een track en trace code ontvangen. Op deze manier kan je je bestelling volgen en kan je wanneer nodig je bezorg datum en adres aanpassen. 
  • Wie bezorgt je pakketje. Momenteel verzenden wij met PostNL en hun partners. We hebben een zeer goede relatie met PostNL en vertrouwen hen volledig met onze bezorging. Wanneer iets niet gaat zoals gepland laat het dan vooral weten zodat we dit zo spoedig mogelijk op kunnen lossen. 

Retourneren​

Het is heel simpel om een product te retourneren. Zoals bepaald in de wet mag je zonder aangifte van reden een product tot 14 dagen na levering retourneren. Wil je een product retourneren? Laat het ons dan weten via het contactformulier en stuur het product binnen 14 dagen na ontvangst naar:

ZeroWater-NL retouren
Herenweg 15
3602AM Maarssen
Nederland

Zorg ervoor dat je de originele pakbon of een briefje met je contact informatie bij het pakket doet zodat wij weten naar wie we de aankoopkosten terug kunnen storten. 

Let Op!

We kunnen alleen producten retour nemen wanneer de producten aan de onderstaande retour condities voldoen.

Het product mag uitgeprobeerd worden zoals je in een normale winkel zou doen. Dit betekend dat je het product uit de verpakking mag halen behalve wanneer het product gesealed is. Dit is het geval met onze ZeroWater filters. Wij kunnen filters waarvan de plastic verpakking geopend is niet retour nemen vanwege hygiene overwegingen. Wanneer het product tijdens het retourneren kapot gaat mogen wij hier extra kosten voor rekenen, ook wanneer het product incompleet geretourneerd word mogen wij dit doen. Zorg er daarom voor dat je de originele verpakking altijd meestuurt.

Producten ruilen

Natuurlijk is het mogelijk om een product te ruilen. Let op hierbij gelden bovenstaande retour condities ook. Wij zullen het artikel waarvoor je de retour wilt ruilen binnen 5 dagen na ontvangst van de retour versturen. Let erop dat de retour kosten door de klant betaald moeten worden. 

Terugstorting

Wanneer je een product retourneert betalen we het volledige aanschafbedrag terug. Dit is inclusief de kosten voor het verzenden van het product. Dit zal binnen 14 dagen na ontvangst van de retour gedaan worden. Let op de kosten voor het retourneren van het product zijn voor eigen rekening.